ESCOLA VALL-LLOBREGA :)

Benvinguts/des a la pàgina web de l’Escola Vall-llobrega

PREINSCRIPCIÓ CURS 2020-2021 ESCOLA VALL-LLOBREGA

Llista de sol·licituds que han demanat el centre i l’ensenyament en primera petició ordenada definitiva a 11/06/2020.

Document PDF (llista sol·licituds ordenada definitiva)

ELS ALUMNES DE 3r, 4t, 5è i 6è EXPLIQUEN CONTES PER A LES FAMÍLIES DE L’ESCOLA

Tot i estar a casa, els i les alumnes de cicle mitjà i superior s’han animat a explicar un conte als més petits de l’escola. Els podeu veure i escoltar tots aquí.
Un dia com avui, no podien faltar els contes! Esperem que us agradin.

Bona diada de Sant Jordi a tothom!!!

LES FAMÍLIES DE L’ESCOLA ENS ENSENYEN COM ESTAN PASSANT EL CONFINAMENT

Benvolgudes famílies, gràcies per fer-nos arribar totes aquestes imatges.
Així, us sentim més a prop!
Tot anirà bé!

VÍDEO ESCOLA VALL-LLOBREGA (confinament COVID-19)

Aquest vídeo és per animar a la comunitat educativa de l’escola Vall-llobrega a quedar-se a casa i seguir les instruccions i consells de les autoritats durant el confinament per la COVID-19.

Els experts ens diuen que la millor manera que tenim per lluitar contra aquest virus és quedar-nos a casa i, malgrat que això no és fàcil, sabem del cert que ho esteu fent molt bé!

Esperem retrobar-nos a l’escola molt aviat. Desitgem que tingueu molta salut i que continueu així de valentes i valents!

PROPOSTES DE TREBALL PER A REALITZAR DES DE CASA

Benvolgudes famílies,

Primer de tot, dir-vos que esperem que estigueu tots bé i que, mica en mica, us aneu adaptant als canvis que tot això comporta.

Totes som prou conscients de la situació en la que ens trobem, en tant que ens afecta la vida personal, professional i social de tots.

Hi ha famílies de l’escola que estareu seguint un horari estricte per fer el Pla de treball i d’altres que estareu estressats perquè trobareu que és massa feina.
Se’ns fa difícil des de la distància trobar l’equilibri, confiem que vosaltres que coneixeu com ningú als vostres fills, ho anireu dossificant i adaptant a les vostres necessitats.

Penseu sobretot que ells noten la vostra preocupació, perquè senten les notícies, els vostres comentaris… i el primer que necessiten és el vostre carinyo, molta paciència i sentir-se estimats.

Sabem que molts de vosaltres esteu treballant com mai, a primera línia, amb l’estrés i perill que això comporta, des d’aquí us enviem un etern agraïment i molta força per continuar lluitant contra aquest virus.

Les mestres des de casa, anem preparant propostes de treball de diferent tipologia, pels alumnes de tots els cursos, ja que això sembla que es pot anar allargant.

INFANTIL us ho farem arribar per correu electrònic.

CICLE INICIAL (1r i 2n) ho rebreu també, al vostre correu i, com que encara no treballen a través del drive, us passarem les adreces de les tutores perquè us hi pogueu posar en contacte quan calgui.

CICLE MITJÀ i SUPERIOR (3r a 6è) en el drive hi trobareu amb diferents tipologies, ja sigui en format paper, tutorials, vídeos… les feines per fer.
Dir-vos que la Cristina ja s’ha incorporat , tal i com estava previst, com a tutora de 3r.

Moltes gràcies per la vostra col.laboració i… molta salut a tots!

La Direcció

Benvolgudes famílies,

Mitjançant el Drive, WhatsApp i correu electrònic us hem proposat un seguit de tasques que els/les vostres fills/es poden fer a casa, aquests dies que l’escola és tancada.

Propostes per a Cicle Inicial

Us enllacem altres recursos que us poden interessar:

La naturaleza en casa

MÚSICA – Activitats i jocs musicals online (Edu365)

“La Rosa contra el virus” (conte per explicar el Coronavirus i altres virus)

SIGUES TU – Treballar les competències emocionals a casa