Visita a la residència de Cerdanyola del Vallès

Els alumnes i les alumnes de tercer els dies 15 i 22 d’abril van visitar la Residència Assistida per a la gent gran de Cerdanyola del Vallès, Centre de Dia i Casal. En aquesta activitat es van pintar al costat d’ells i elles diversos dibuixos de Sant Jordi, mentre establien una conversa amb els residents d’aquest centre fent-li preguntes sobre les seves vides i establir relació amb ells.

Finalment, es va cantar una cançó que han treballat en música i va sortir espectacular i els va agradar molt als avis i les àvies.