Sessió d’educació viària (5è)

Els alumnes de 5è vam gaudir d’una gran activitat d’educació viària al parc de Can Xarau.
Allà ens esperaven els agents de policia, que havien preparat un complet circuit urbà.
La nostra missió era circular-hi amb bicicleta respectant totes les normes establertes.
Era obligatori portar el casc ben cordat i seguir atentament els senyals de trànsit.
Els policies vigilaven de prop el nostre comportament al llarg de tot el recorregut.
Si algú cometia una imprudència o es saltava una norma, els agents el cridaven l’atenció.
Ens van avisar que, tal com passa al carrer, ens podien sancionar si no ho fèiem bé.
Va ser una jornada molt divertida on vam aprendre a ser ciclistes responsables.

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut