LLISTAT BAREM PROVISIONAL

PREINSCRIPCIÓ CURS 24-25

Disbauxa al carnaval!

Aquesta setmana de carnaval ha estat plena de disbauxa a la nostra escola.
El dimarts 6 a la tarda va arribar el carnestoltes acompanyats dels alumnes de 6è-B  al nostra pati, on tothom amb molta alegria, li vàrem donar la benvinguda i vàrem escoltar el pregó… Llegeix més»

Escalfant motors a l’escola!

Aquestes darreres setmanes del primer trimestre, a la nostra escola, hem estat escalfant els motors per rebre les festes d’hivern que s’acostaven. Així hem fet moltes i diverses activitats a cada cicle abans d’acabar el dimecres 20 de desembre: aprendre cançons i poemes pel concert,… Llegeix més»

Dia Mundial de la Llimona

Comencem un nou curs i el servei de Menjador ens continua informant i recomanant sobre la bona alimentació. En aquest cas ens parlen sobre les propietats de la llimona i ens recomana una recepta amb aquest ingredient.

Gimcana del Medi Ambient

Ahir, l’alumnat del Turó de Guiera va fer una gimcana per celebrar el Dia Mundial del Medi Ambient i ens ho vàrem passar molt bé.

Des de l’escola fomentem la cura de l’entorn i la natura per reduir l’impacte de les activitats humanes al planeta, i amb això, frenar la crisi ecològica i el canvi climàtic.

Enllaç de l’article a Instagram

Casal d’Estiu 2023

Benvolgudes famílies, a continuació us presentem el nostre projecte de casal d’estiu 2023, “Un Turó de cine”

Cada setmana gaudirem d’un o varis gèneres cinematogràfics amb activitats esportives, tallers i manualitats, sortides, piscina, nit de casal, parkour, padel i molta gresca. El projecte i planning… Llegeix més»