HEM FET UNA BICICLETADA PER CERDANYOLA!

L’activitat de la Bicicletada està inclosa dins el programa “Camins Escolars”

Els nois i noies de 5è i 6è hem anat sobre rodes!

Dijous 13 d’octubre del 2022, l’escola Turó de Guiera, l’alumnat de 5è i 6è hem fet una bicicletada molt xul.la!

La bicicletada l’hem feta amb l’escola “La Sínia”. També, hem anat amb alguns policies, pares, mares i professors/es.

Hem arribat al Parc del Turonet, ens hem fet moltes fotos , i una amb forma de patinet! També hem estat jugant una mica al parc i ens hem divertit molt.

HA SIGUT UNA BICICLETADA MOLT DIVERTIDA!

Delma

CONDUCTORS/ES PER UN DIA!

El dia 13 d’octubre de 2022, els cursos de 5è i 6è de l’escola Turó de Guiera i  de l’escola “La Sínia” hem fet la bicicletada.

A mi la bicicletada m’ha semblat una activitat molt divertida i diferent, perquè anàvem moltes persones i amb policies.

Amb aquesta activitat tots/es hem sentit com és ser conductor/a de veritat, tant amb bicicletes com amb patinets. Anàvem protegits i protegides per la policia , cotxes , motos … i també per monitors , professors, pares ,mares…Aquesta bicicletada m’ha semblat una gran activitat i la tornaria a repetir!

Pol

QUINA PASSADA, AQUESTA BICICLETADA!

Poder participar d’aquesta bicicletada, ha estat una aventura!

Els nois i noies de 5è i 6è de la nostra escola amb els de “La Sínia” hem anat amb les nostres bicicletes en direcció al Turonet. Estic segur que, alguns/es d’ells/es  han fet les seves primeres rotondes sent conductors/es sense estar en un cotxe. Anàvem ocupant tota la carretera!

Quan hem arribat, hem estat jugant fins al moment de la foto, un moment molt especial on ens hem ajuntat per fer una fotografia en forma de patinet!

Després, hem acompanyat als de “La Sínia” i hem tornat a l’escola per tot el centre de Cerdanyola. Hem cantat, hem pedalat i hem fet esport. Ens ho hem passat molt bé!

Romeo