Disbauxa al carnaval!

Aquesta setmana de carnaval ha estat plena de disbauxa a la nostra escola.

El dimarts 6 a la tarda va arribar el carnestoltes acompanyats dels alumnes de 6è-B  al nostra pati, on tothom amb molta alegria, li vàrem donar la benvinguda i vàrem escoltar el pregó i conèixer de primera mà les consignes d’aquest any: venir elegants, amb un pentinat ben original i  disfressats l’últim dia.

Després de seguir al llarg de la setmana les diferents ordres donades pel carnestoltes, el divendres 9 al matí  els alumnes de 6è-A van representar el judici al gimnàs (degut a la pluja) i van enviar-lo fins al proper carnaval al laboratori…

Divendres a la tarda, a la pista tots vàrem poder ballar moltíssim seguint a un grup d’animació i als alumnes de sisè que ens van preparar un carnaval 2024 super-super!