Carnaval a 6è

Aquesta setmana de carnaval,

els de 6è s’ho han passat genial,

Avui amb la disfressa tot el dia,

per tenir més alegria.

1. Júlia Mateu

Ha estat genial aquest carnaval perquè ho hem preparat nosaltres i hem sigut els protagonistes i a més hem esperat 9 anys per que arribi aquest moment. Per a mi ha estat el millor carnaval des de que estic a l’escola. I a més vaig acompanyar als petits de l’escola durant la festa de carnaval!!!!

2. Gerard Lázaro Palacino

M’ha agradat moltíssim perquè hem acompanyat les altares classes i perquè hem estta tot el día amb la disfressa.

M’ha agradat molt!

3. GINA

Ha estat genial estar tot el dia amb la disfressa, i a sobre és el nostre últim carnaval…… Hem estat esperant NOU anys per poder fer tot això!!

Ha sigut molt divertit!!!!!