Nom de l'autor: Carme Herraiz

1r dia de Colònies de 6è

Els nois i noies de 6è han gaudit del primer dia de colònies amb un munt d’activitats. Hem estat al casal dels castellers de Vilafranca i ens han ensenyat com es munten els castells i com és d’important fer una bona pinya i un bon treball en equip. Aquí teniu algunes fotografies de moments ben […]

1r dia de Colònies de 6è Llegeix més »

QUÈ CAP A CADA ENVÀS?

Aquests dies a l’escola hem fet unes activitats sobre les mesures de capacitat i volum. Hem portat a la classe envasos de diferents mides i hem mirat en les seves etiquetes la quantitat de líquid que hi cabia a dins: 1 l, 2 l, 33 cl, 50 ml, 0’5 l, …  Hem construït un metre

QUÈ CAP A CADA ENVÀS? Llegeix més »

CLUB DE LECTURA WONDER

Durant les darreres setmanes hem començat a llegir WONDER. Cada dilluns a primera hora fem un club de lectura on parlem sobre què ens ha semblat la lectura de la setmana. També fem unes feines escrites sobre el tema. Tenim un lloc de la classe on hi posem frases que ens han agradat de la

CLUB DE LECTURA WONDER Llegeix més »

EXPERIMENTACIÓ

Ahir per la tarda vam fer tres experiments del Projecte Missió Alba del Sincrotró.  Els materials que vam utilitzar eren vinagre, globus, dues ampolles de plàstic, tres espelmes, bicarbonat de sodi, pinces, l’embut i una cullera.  Ho vam fer amb dos professors, la Carme 6è C i el Manel 6è B.  Vam fer els experiments

EXPERIMENTACIÓ Llegeix més »

TREBALLEM ELS ECOSISTEMES

Vam llegir una notícia sobre el Mar Menor que parlava de la quantitat de productes químics que arriben al mar i que estan provocant la mort de molts peixos. Hem estat treballant els diferents tipus d’ecosistemes que hi ha al nostre planeta,terrestres, aquàtics i mixtes. Vam investigar les relacions que es donen entre els diferents

TREBALLEM ELS ECOSISTEMES Llegeix més »

SOLIDARITAT AMB LA PALMA

Els nois i noies de cicle superior hem fet unes cartes per solidaritzar-nos amb els nens i nenes de la Palma, per donar-los ànims amb el que està passant amb el volcà Cumbre Vieja. Els hem escrit una carta donant-los força i ànims perquè els nens i nenes d’allà ho estan passant molt malament. Des

SOLIDARITAT AMB LA PALMA Llegeix més »

Desplaça cap amunt
Ves al contingut