Experimentem a 6è
El dijous vam fer uns experiments. Ens van donar un dossier amb els experiments que havíem de fer. El primer experiment va ser posar 25 ml de vinagre a una ampolla de plàstic, seguidament vam posar una mica de bicarbonat a un globus. A continuació vàrem col·locar el globus a la boca de l’ampolla amb […]
Experimentem a 6è Llegeix més »











