Procediment i Documentació

PROCEDIMENT PER A LA PREINSCRIPCIÓ

Accedeix a la sol•licitud de preinscripció clicant AQUÍ

Hi ha dues opcions per poder presentar la sol·licitud:

1. SOL·LICITUD ELECTRÒNICA: Mitjançant certificat digital, com DNI electrònic, Cl@ve, IdCAT Mòbil, etc.

2. SOL·LICITUD EN SUPORT INFORMÀTIC: Caldrà identificar l’alumne/a amb el seu núm. d’Identificació d’alumne i omplir el formulari, a l’enviar-ho es farà l’intercanvi de dades amb les administracions implicades i adjuntar escanejada o fotografiada la documentació d’identificació i filiació (DNI, llibre de família, etc), juntament amb la que al·legueu a efectes de barems i que no s’hagi pogut validar.

Us recomanem que, si no en teniu, us feu un identificador digital i realitzeu la sol·licitud electrònica, que us permet finalitzar el procés en el moment en què envieu el formulari. En els següents enllaços trobareu:

Abans de començar amb el procés de preinscripció cal que reuniu tota la documentació necessària i que busqueu la documentació acreditativa dels criteris de prioritat per obtenir plaça en el centre. No cal lliurar cap documentació presencialment al centre educatiu que indiqueu en primera opció, sinó que s’ha d’adjuntar escanejada a la sol·licitud.

En el següent vídeo trobareu una explicació del procés de preinscripció:

DOCUMENTACIÓ QUE CAL PRESENTAR PER LA PREINSCRIPCIÓ Informació web del Departament

DOCUMENTACIÓ IDENTIFICATIVA

Per fer la sol·licitud de preinscripció cal presentar tota la documentació necessària per acreditar la identitat de les famílies sol·licitants i l’acompliment dels criteris d’assignació de places. Com que tots els tràmits es fan de manera telemàtica, cal escanejar o fotografiar tots els documents demanats per ambdues cares i tenir-los disponibles en el dispositiu que utilitzareu per emplenar el formulari de preinscripció, ja sigui un ordinador, una tauleta o un telèfon intel·ligent, per tal de poder-los adjuntar.

Busca el codi identificatiu de l’infant