FEM PODCAST!

Els alumnes de 6è de l’Escola Tomàs Raguer estrenen el seu propi podcast

Aquest mes de maig, els alumnes de 6è de l’Escola Tomàs Raguer han iniciat una nova i emocionant aventura: la creació del seu propi podcast escolar. Aquesta iniciativa, que forma part d’un projecte transversal dins del taller digital i la presentació “Qui soc?”, té com a objectiu desenvolupar les habilitats comunicatives dels alumnes, alhora que fomenta el treball en equip, la creativitat i l’ús responsable de les eines digitals.

El projecte ha començat amb una introducció al món dels podcasts: què són, com funcionen, quins formats poden tenir i com es produeixen. Cada alumne ha escollit una temàtica —entrevistes, notícies de l’escola, recomanacions de llibres o pel·lícules, música, esports o curiositats— i ha treballat el guió, l’enregistrament i l’edició dels seus propis episodis.

Amb l’ajuda de la mestra i utilitzant eines accessibles com micròfons, tauletes i aplicacions d’edició d’àudio, han pogut experimentar de primera mà tot el procés creatiu. A més, el projecte ha serveix per potenciar la seva expressió oral en català, la capacitat de síntesi i l’estructuració del discurs.

El resultat és un conjunt de podcasts plens de vida, idees i moltes ganes de comunicar. Els episodis estaran disponibles a través del enllaç següent.

Sense cap dubte, aquesta experiència els deixarà una empremta duradora i, qui sap, potser ha estat el primer pas cap a futurs comunicadors!

FOTOS 6è

Feu un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Desplaça cap amunt
Ves al contingut