Escoles Verdes: Celebració dels 25 anys de la Xarxa

VIDEO INFORMATIU

La nostra escola forma part de la Xarxa d’Escoles Verdes i aquest any es celebren els 25 anys.

ACTUA X 25 és el nom de la iniciativa que aglutina totes les accions que formen part dels actes de celebració dels 25 anys de la Xarxa d’Escoles Verdes. La campanya s’inicia a mitjans de juny de 2023 i es desenvoluparà al llarg de tot el curs 2023/24 fins al juny de 2024, quan tindrà lloc la Festa de Cloenda.

Cada trimestre es presentaran 8 propostes d’accions per dur a terme amb l’alumnat i la comunitat educativa dels centres adscrits. D’aquesta manera, al llarg del curs es podran realitzar fins a 24 accions. A totes aquestes, s’hi afegirà una 25a que serà la Festa de Cloenda, on tots els centres que formen la Xarxa estaran convidats a participar-hi.

Les accions plantejades es divideixen en cinc categories diferents: Fer-ne ressò, Compartir, Fer Xarxa, Aprendre i Celebrar. Es poden dur a terme tantes accions com es desitgin i divulgar-les amb les etiquetes #EscolesVerdes25 #ActuaX25.

Us anirem informant sobre les actuacions que es realitzin a la nostra escola. Som-hi!