RECOMANACIONS D’ACTIVITATS PER FER A CASA (CI)

A continuació us oferim un seguit de suggeriments, en cap cas una obligació, però creiem que aquestes propostes poden ajudar als vostres fills i filles en el seu desenvolupament i a mantenir un horari i un ordre en una situació tan incerta i complexa com la que estem vivint.

CICLE INICIAL

Propostes de treball per als alumnes de 1r i 2n.

El passat dijous 12 de març, es van donar els deures pels alumnes. El treball consistia en:

1. fitxes de treball amb activitats de català i matemàtiques
    2. llibre de lectura de cada curs
    3. quaderns de traç i de cal·ligrafia
    4. entrenament lector amb Glifing

Al pàgina web podreu accedir als diferents recursos de cicle inicial on trobareu activitats i jocs variats per poder reforçar, aprofundir o gaudir dels aprenentatges.

Música: a recursos de cicle inicial trobareu un symbaloo musical amb diversos jocs i activitats per fer. Per CI recomano especialment: dibuixa la clau de sol, música i plàstica, el sonido del silencio, agut i greu.

Anglès: Us recomanem que us baixeu l’app gratuïta Go Richmond per les tablets o mòbils. És una aplicació que ha fet l’editorial del nostre llibre. Aquí hi trobareu diferents jocs per repassar el vocabulari que hem treballat a classe i de temàtiques variades.

A més, també podeu accedir a les següents webs amb infinitat de recursos (listening, writing, reading) i molts jocs engrescadors per a la mainada i de diferents nivells. Els nens ja les coneixen perquè les hem fet servir a classe alguna vegada. Animeu-vos! Passareu una bona estona i de ben segur que els familiars també aprendreu alguna paraula nova en anglès.

Per si la situació s’allarga…

Recomanem a les famílies que puguin, que accedeixin a l’EDU 365, on hi ha activitats adequades al seu nivell, separades per àrees.

També poden realitzar activitats del JClic html.

Aquestes activitats són només orientatives, però cada família pot escollir les que consideri oportunes i dins les seves possibilitats fer el que ells consideren oportú.