A continuació us oferim un seguit de suggeriments, en cap cas una obligació, però creiem que aquestes propostes poden ajudar als vostres fills i filles en el seu desenvolupament i a mantenir un horari i un ordre en una situació tan incerta i complexa com la que estem vivint.
5è
Català
Fer la lectura del llibre de les històries i la ressenya a la fitxa de biblioteca.
Per altra banda, aniré penjant al classroom, adjuntant al correu i a l’apartat de recursos de cicle superior fitxes de reforç del que s’ha treballat (estarà penjat a tots tres llocs).
Castellà
Aquests dies us recomano que feu la lectura d un llibre que us agradi en castellà. Que sigui una lectura de mitja hora de la qual 5 minuts sigui en veu alta. Com fem cada divendres.
També podeu fer un diari escrivint de 5 a 10 línies per explicar tot el que vulgueu: què feu, quan ho feu, amb qui…Pot anar acompanyat d´un dibuix, si voleu.
Anglès
Fer els exercicis que es van apuntar a l’agenda el dijous 12 de març:
- Llegir els 2 readings de Competències Bàsiques i fer-ne la comprensió (dossier). Si no els teniu a casa aquí us els deixo: CB 11/12
- Exercicis de l’Activity Book, pàgines 94 i 95.
- Reading 3: Fascinating animals, pàgines 108 i 109 de l’Activity Book (això no us ho vaig dir).
- Als que encara no us heu registrat a la pàgina web del llibre us recomano que ho feu. Només heu de seguir les instruccions de la contraportada del vostre Activity Book. Un cop registrats podeu anar fent els jocs de les unitats que hem treballat (1, 2 i 3).
- Recordeu que a la pàgina de KoalaText també us hi podeu connectar. Sabeu que hi podeu practicar readings, gramàtica, vocabulari…
Francès
Matemàtiques
Per treballar matemàtiques, aniré penjant al classroom, adjuntant al correu i a l’apartat de recursos de cicle superior fitxes de reforç del que s’ha treballat (estarà penjat a tots tres llocs). També es penjaran jocs a l’apartat de recursos de cicle superior de la nostra escola.
Coneixement del Medi
Tan sols demanar-vos que si teniu accés al G-suite, seguiu treballant amb el supòsit i si trobeu informació que penseu que és bo d’afegir als vostres documents, ho feu.
Jo em miraré els vostres treballs i si me’ls envieu, també els supòsits.
Quan hagi fet els comentaris, ja rebreu un correu que us avisarà.
Així mateix, estic buscant uns vídeos que ilustrin les diferents èpoques i civilitzacions. Quan els tingui us els compartiré de manera que tots pugueu tenir una idea de totes les demés èpoques i civilitzacions.
Música
-
- Seguir practicant les cançons de Cantània (podeu revisar el classroom per veure quines hem treballat)
- Al symbaloo de música penjat a la web trobareu uns quants jocs. Us proposo: els links de flauta, la veu, Incredibox, jocs per practicar les notes i ritmes.
- I si us animeu a moure-us una mica busqueu a Youtube vídeos de Just dance i podreu moure l’esquelet.
Educació física
-
- Què us semblaria construir el vostre propi floret d’esgrima? Us passo dos videos de tutorials que he trobat per Youtube. Farem un mix dels dos:
- https://www.youtube.com/watch?v=XJmtv92rHsw (d’aquí agafarem la idea per fer la fulla del floret amb paper de diari i la punta amb paper un tap de suro).
- https://www.youtube.com/watch?v=mIjZbJ3Joeo (d’aquí la cassoleta per l’empunyadura)
- https://youtu.be/Nmf5l0PU1-A (aquest vídeo l’he fet jo mateix)
- Així mateix us comparteixo uns videos d’activitats més mogudes per fer davant de la tele:
- i més tranquil…
- Què us semblaria construir el vostre propi floret d’esgrima? Us passo dos videos de tutorials que he trobat per Youtube. Farem un mix dels dos:
Cultura de les religions:
Per aquests dies podeu acabar de pintar l´ou de Pasqua rus que vàrem començar dilluns passat. Si algú no ha acabat la Vella Quaresma, també ho pot fer.
Robòtica/informàtica
Us aniré proposant reptes de robòtica pels qui us vulgueu entretenir una estona (aneu revisant el correu electrònic).
6è
Català
Fer els exercicis que es van apuntar a l’agenda el dijous 12 de març:
-
- Llibre:
- Llegir el conte El savi del poble de les pàg. 60 i 61.
- Llegir La predicció meteorològica de la pàg. 62.
- Quadern: ex de l’1 a l’11 de les pàg.77 a la 80 (fan referència al conte).
- Llibreta: fer la portada del Tema 5 (la majoria ja la teniu feta).
- WONDER: acabar de llegir la novel·la i fer un resum, d’unes 2 o 3 línies, de cada capítol. Feu-ho a la llibreta, amb el títol: Expressió Escrita: Resum de WONDER.
- Llibre:
NO HO FEU TOT DE COP. SI TENIU DUBTES CONTACTEU AMB MI MITJANÇANT EL MEU CORREU ELECTRÒNIC.
Castellà
Aquests dies us convido a fer lectura d’un llibre en castellà. Seria durant mitja hora de la qual 5 minuts la podeu fer en veu alta, com fèiem cada dimecres.
També podeu fer un diari personal de cada dia. Es tractaria d’escriure cada dia o cada dos, tot el que vulgueu: què feu, quan, com, amb qui…Ho podem acompanyar amb un petit dibuix..
Anglès
Fer els exercicis que es van apuntar a l’agenda el dijous 12 de març:
-
- Dossier de Competències Bàsiques: anar fent els writings (My description, My family, My Town and My School). Sobretot, llegiu-vos bé el model de cada text i després feu el vostre adaptant-lo a la vostra realitat.
- Progress Journal (quadern petitó): Ex 1, 2, 3, 4, 5 i 6 pàg. 16 i 17.
- Skills Trainer (quadern gran): Ex. de les pàg. 16 i 17.
- Recordeu que a la pàgina de KoalaText també us hi podeu connectar. Sabeu que hi podeu practicar readings, gramàtica, vocabulari…
- A la pàgina gamestolearnenglish hi teniu aquells jocs de vocabulari que fèiem aquests dies quan preparàvem l’English Day.
NO HO FEU TOT DE COP. SI TENIU DUBTES CONTACTEU AMB MI MITJANÇANT EL MEU CORREU ELECTRÒNIC.
Francès
Matemàtiques
Coneixement del Medi
-
- Projecte Canvi Climàtic:
Us demanem a aquelles i aquells que pugueu i tingueu opció de fer-ho, que seguiu treballant de manera telemàtica (on-line) amb les presentacions.
També podeu mirar aquest vídeos que ilustren aspectes que heu pogut anar veient en les vostres recerques:
-
- Cambio climático: https://www.youtube.com/watch?v=eOzDxI9fa9c&t=143s
- Efecte hivernacle: https://www.youtube.com/watch?v=DoNu67Hqqe4
- Quina relació té el canvi climàtic amb la pujada del nivell del mar? https://www.youtube.com/watch?v=shsTRcpNJE0
Medi Social:
Podeu repassar la part que vàrem veure a principis de trimestre. Us torno a posar l’enllaç del vídeo que vaig penjar al classroom i us n’afegeixo dos més, a veure si us semblen interessants:
-
- Las coordenadas geogràficas (castellano): https://www.youtube.com/watch?v=MmgsSD1am9w&t=1s
- Les coordenades geogràfiques (català): https://www.youtube.com/watch?v=fZ7Mo4tny70
- La representació de la terra (català): https://www.youtube.com/watch?v=tXbTt6_Ehb8
Respecte a les tasques que us vaig repartir el darrer dimecres que vàrem tenir classe, me’ls heu d’anar enviant per correu, a mesura que els aneu fent. Obriu un doc, poseu els vostres noms i feu la feina que us demanava. Us passo el link de la pàgina que vaig utilitzar per fer aquesta feina: https://ddd.uab.cat/pub/recdoc/2016/147644/LES_RIUADES_DEL_VALLES.pdf
Per qualsevol cosa, teniu el meu correu, em contacteu per tot el que necessiteu.
Música
- Seguir practicant les cançons de Cantània (podeu revisar el classroom per veure quines hem treballat)
- Al symbaloo de música penjat a la web trobareu uns quants jocs. Us proposo: els links de flauta, la veu, Incredibox, jocs per practicar les notes i ritmes.
- I si us animeu a moure-us una mica busqueu a Youtube vídeos de Just dance i podreu moure l’esquelet.
Plàstica
Buscar una obra de Picasso i reproduir-la al foli que se us va donar el passat dijous. Recordeu que podeu fer servir els colors i la tècnica que vulgueu.
Educació física
Què us semblaria construir el vostre propi floret d’esgrima? Us passo dos videos de tutorials que he trobat per Youtube. Farem un mix dels dos:
-
- https://www.youtube.com/watch?v=XJmtv92rHsw (d’aquí agafarem la idea per fer la fulla del floret amb paper de diari i la punta amb paper un tap de suro).
- https://www.youtube.com/watch?v=mIjZbJ3Joeo (d’aquí la cassoleta per l’empunyadura)
- https://youtu.be/Nmf5l0PU1-A (aquest vídeo l’he fet jo mateix)
Així mateix us comparteixo uns videos d’activitats més mogudes per fer davant de la tele:
i més tranquil…
Cultura de les religions
Acabar l’ou de Pasqua rus que vàrem treballar l’altre dia a la classe i si algú no ha acabat la Vella quaresma , la pot acabar.
Robòtica/ informàtica
Us aniré proposant reptes de robòtica pels qui us vulgueu entretenir una estona (aneu revisant el correu electrònic).
Molt bé, Anaïs!
Ho tindré en compte
Naia, són les recomanacions de totes les mestres.
Esperem que us siguin útils.
Gràcies pel comentari