RECOMANACIONS D’ACTIVITATS PER FER A CASA (CM)

A continuació us oferim un seguit de suggeriments, en cap cas una obligació, però creiem que aquestes propostes poden ajudar als vostres fills i filles en el seu desenvolupament i a mantenir un horari i un ordre en una situació tan incerta i complexa com la que estem vivint.

El darrer dia d’escola, als alumnes de Cicle Mitjà se’ls va donar deures perquè poguessin fer a casa durant aquests dies de confinament.

ALTRES PROPOSTES D’ACTIVITATS

Tercer
  • Sessions de Glifing.
  • Estudi de les taules de multiplicar.
  • Lectura
  • Música: trobareu un symbaloo musical a la web de l’escola amb enllaços a jocs i activitats.
    • Activitats especialment recomanades per CM: la veu, incredibox, jocs per practicar notes i ritmes.
    • Si podeu, i tenint en compte que esteu confinats a casa, practiqueu una mica la flauta (en una habitació on esteu sols/soles i procurant no molestar a la resta).
    • Podreu passar una bona estona amb Just Dance (a Youtube) ballant alguna cançó que us agradi.
  • Anglès
    • S’ha de fer la portada de la Unit 4 a la llibreta: ANIMAL MAGIC (mig grup ja la va poder acabar a classe, però l’altre no). Feu-la ben bonica i pinteu-la. També hi podeu escriure els noms dels animals que surten a la pàg.38 del Student’s Book (el llibre blau).
    • Podeu fer la sopa de lletres de l’Activity Book, pàg. 30
    • Als que encara no us heu registrat a la pàgina web del llibre us recomano que ho feu. Només heu de seguir les instruccions de la contraportada del vostre Activity Book. Un cop registrats podeu anar fent els jocs de les unitats que hem treballat (1,2 i 3).
    • També us recomano que us baixeu l’aplicació Go Richmond per les Tablets o mòbils. És una aplicació que ha fet l’Editorial del nostre llibre. Aquí hi trobareu diferents jocs per repassar el vocabulari que hem treballat a classe. Heu d’entrar al curs de 3r. Si ho desitgeu i teniu temps i ganes també podeu fer els jocs de 1r i 2n.
    • També podeu fer els jocs de la web de l’escola que us he anat penjant al llarg del curs.

Quart
  • Mapes interactius flash. Comarques de Catalunya.
  • www.jverdaguer.org jocs de fraccions
  • www.jverdaguer.org. paguem amb euros
  • EDU365/Primària/Llengua Catalana (INFO K, CONTES BOJOS, SOPA DE LLETRES, MIQUEL MARTÍ I POL)
  • EDU365/Primària/Matemàtiques (TAULES DE MULTIPLICAR, DADOS)
  • Anglès:
    • S’ha de fer la portada de la Unit 4: JOBS AND ROUTINES a la llibreta. Feu-la ben bonica i pinteu-la.
    • Activity Book
      • Feu els exercicis 1 i 2 de la pàg. 29.
      • Enganxeu els Stickers de la Unit 4 a la pàg. 65.
      • Feu els exercicis de repàs de les pàg. 67, 68 i 69                 (molts ja els teniu fets).
      • Feu els exercicis de les pàg. 74 a la 79 de repàs      (molts ja els teniu fets).
    • També us recomano que us baixeu l’aplicació Go Richmond per les Tablets o mòbils. És una aplicació que ha fet l’Editorial del llibre de 3r. Aquí hi trobareu diferents jocs per repassar el vocabulari que hem treballat a classe.
    • Heu d’entrar al curs de 4t. Si ho desitgeu i teniu temps i ganes també podeu fer els jocs de 1r i 2n i 3r.

Podeu activar els subtítols en francès al youtube i així poder seguir també amb el text, en castellà millor que no, i també podeu posar-ho a velocitat 75% que anirà més lent i podreu seguir millor.

Tant per tercer com per quart us remetem també a aquestes adreces:

1. Anna

Hola Bona Tarda, sóc la mare de l’Ot de 4art. Hem intentat entrat a la webb del llibre activity books seguint les instruccions i no podem entrar-hi.
    Ens podeu fer un cop de mà?
    Gràcies