PORTES OBERTES 2020-21

A causa de la pandèmia aquest curs escolar no s’oferiran portes obertes presencials a l’escola Santa Margarida.

No obstant això, per tal que pugueu estar informades amb relació al nostre funcionament us proposem la lectura dels documents següents:

Si el que voleu és veure l’escola per dins, us animem a fer una ullada a aquest vídeo.

Així mateix, si us queden dubtes sobre algun aspecte dels documents informatius, podeu connectar-vos a la videoconferència (Google Meet) que tindrà lloc el dia 11 de març del 2021, a les 15:15h, i fer-nos arribar les vostres qüestions.

Important! Per poder rebre l’enllaç a la videoconferència ens heu de fer arribar un correu electrònic al b7002922@xtec.cat amb el vostre nom i cognoms i la vostra adreça de correu electrònic (que ha de ser de Google).

Per a casuístiques particulars podeu enviar-nos un correu electrònic a l’escola o bé fer-nos una trucada.

Atentament,

La direcció