Dia de la Pau 2023

El dia 30 de gener es celebra el Dia Escolar de la No-violència i la Pau, conegut també com a Dia Mundial o Internacional de la No-violència i la Pau. Va ser fundat l’any 1964 pel poeta i educador mallorquí Llorenç Vidal Vidal, i és una iniciativa d’Educació No-violenta i Pacificadora, difosa internacionalment.

A l’Escola Sant Miquel hem estat treballant La Pau amb diferents activitats a l’aula durant la setmana del 16 al 27 de gener. El dia 30 de gener, després del pati, vam fer l’acte de cloenda amb la lectura d’uns textos sobre la Pau que van preparar els alumnes de 6è i la cantada conjunta de la cançó “El món seria més feliç”.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *