L’escola

L´Escola Sant Miquel de Deltebre és una escola pública catalana d´Educació Infantil i Primària que promou una formació integral de les capacitats intel.lectuals, ètiques, físiques, emocionals i socials que els permeti el ple desenvolupament de la personalitat amb respecte als principis democràtics de convivència i als drets i llibertats fonamentals.

L´Escola Sant Miquel de Deltebre promou una educació basada en els principis de respecte pel pluralisme ideològic,  defensa dels valors democràtics, coeducació, catalanitat, laïcitat i foment dels valors de solidaritat, cooperació i educació per la pau.

El nostre model d´escola considera que l´alumnat és el centre on s´encaminen totes les actuacions que es duen a terme al centre en un ambient d´afecte, respecte i amb un ensenyament que afavoreix els aprenentatges amb la flexibilitat del currículum, la resposta a
les necessitats educatives de cada alumne amb una atenció personalitzada, acompanyant l´alumne en els seus aprenentatges mitjançant metodologies actives i innovadores que permetin assolir l´autonomia necessària per a accedir als coneixements.