Dia escolar de la Pau i la No violència

El dia 30 de gener vam celebrar el Dia escolar de la Pau i la no Violència. Durant tota la setmana anterior, vam treballar entorn aquest tema a les àrees de religió i valors i vam acabar fer entre tots un mural de la Pau amb bons desitjos que llueix al vestíbul del centre. El mateix dia 30, després del pati, vam fer l’acte oficial amb la lectura del manifest per la Pau escrit i llegit pels alumnes de 6è i tot seguit, tots els alumnes de l’escola vam cantar la cançó El Swing de la Pau que vam treballar des de l’àrea de música.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *