Cantània 2022: Clara, l’art per dins

Per primera vegada, l’Escola Sant Miquel hem participat a Cantània, cantata organitzada per l’Auditori de Barcelona en la que s’inscriuen escolars de cicle mitjà i superior de primària de Catalunya. Cada anys s’estrena una obra encarregada especialment per a aquesta activitat a compositors i escriptors catalans de reconegut prestigi. Enguany hem interpretat l’obra Clara, l’art per dins.

Els alumnes de 5è han treballat molt dur durant tot el curs per preparar totes les cançons i el resultat va ser excel·lent. A més a més, va ser una experiència molt gratificant, ja que poques vegades tenim l’oportunitat de trobar-nos més de 700 cantaires dalt d’un escenari i cantar amb músics professionals.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *