Documentació bàsica

REFERÈNCIES ALS DOCUMENTS DE CENTRE

PEC

Volem ser una escola que:

– Parteixi de metodologies, on l’alumne participa del propi aprenentatge, on la recerca, selecció d’informació, comprensió, producció de missatges orals o escrits i la seva comunicació tenen un paper fonamental dins dels processos de construcció de
coneixement, la potenciació d’aprenentatges fent ús de les TAC, l’avaluació, la revisió, reflexió sobre el propi procés seguit per millorar.

Objectius educatius

h) Capacitar els alumnes per al desenvolupament d’estratègies d’autoregulació dels aprenentatges, per a l’aprenentatge autònom i per a l’exercici d’activitats professionals.

i) Capacitar els alumnes per a l’anàlisi crítica dels mitjans de comunicació i de l’ús de les noves tecnologies.

Proporcionar una educació que els permeti assolir:

d) Adquirir i desenvolupar les habilitats i les competències relatives a l’expressió i la comprensió oral, l’expressió escrita i la comprensió lectora, les competències en matemàtiques bàsiques i les competències necessàries per a l’ús de les noves tecnologies i de la comunicació i audiovisual.

Equips i comissions de centre

a) Comissió d’informàtica: Composta pel coordinador o coordinadora d’informàtica i un representant, almenys, de cada cicle.
La seva funció és decidir sobre el maquinari informàtic (ubicació, compra, aprofitament…), difondre el programari a utilitzar, difondre noves utilitats, coordinar i mantenir el bloc i la pàgina web del centre, ús de la prestatgeria digital…

NOFC

Projecte de direcció