PROPOSTA CICLE MITJÀ-SETMANA del 5 de maig al 10 de maig#joemquedoacasa

Hola nens i nenes de Cicle Mitjà,

Com sabeu, el dia 1 de maig (divendres passat) va ser el Dia del Treballador. Aquest any no s’ha notat gaire però cada any, aquest primer dia de maig és festa. Així doncs, no anem ni a l’escola ni a treballar. A partir d’aquesta festivitat, us fem una proposta on coneixereu el seu origen a més d’aprendre des dels diferents àmbits, el món dels oficis i les professions.

Esperem que us agradi i us animem a treballar i aprendre amb ganes i il·lusió.

Ja sabeu que al moodle de l’escola hi trobareu tota la informació respecte a les tasques a realitzar.

Moodle Las seguidillas/Cicle Mitjà/ TREBALLEM A CASA! 3r /TREBALLAEM A CASA! 4t

Com sempre, restem a la vostra disposició per qualsevol dubte o comentari que ens vulgueu fer arribar.

Una abraçada molt gran,

Els/les mestres de Cicle Mitjà!