HAPPY AUTUMN, HAPPY FALL!!! (Students from the 4th grade)

Els/les alumnes de quart us volem desitjar una feliç tardor (Autumn/Fall) i quina millor manera de fer-ho que recitant-vos un poema, oi? So…Let’s go!

VÍDEO “FALL POEM”4th A

VÍDEO “FALL POEM” 4th B

Amb aquesta activitat hem estat capaços d’avaluar-nos i també als nostres companys, tot fent comentaris constructius per poder millorar. Així doncs, hem conegut el significat específic de les paraules i el sentit del poema en general, hem parat atenció en la pronúncia perquè sabem que tot i que s’escriu d’una manera, en anglès es pronuncia d’una altra. També, hem treballat l’entonació (el ritme) i finalment, hem acompanyat el poema amb els gestos corresponents. També vam escriure el poema i el vam decorar!

Aquí us deixem el poema:

“Red, yellow, orange, brown,

leaves are falling all around.

See them dance, in the cool air.

Rake them and pile them and bag them

With care!”

See you soon!