2n GRUP D’APADRINAMENT LECTOR

El passat divendres va començar el segon cicle d’apadrinament lector. Els/les alumnes de 5è que encara no havien participat van conèixer els seus/seves fillols/es i va ser molt emocionant i entranyable.

L’objectiu d’aquestes trobades és, a banda de practicar la lectura, establir uns vincles de confiança i adonar-se de que tant els alumnes més grans com els més menuts poden aprendre mútuament en un clima distès i agradable.

Fins una altra!

1. manoli

Com m’agradaria estar en aquesta activitat!!! Els padrins tenen molta responsabilitat vers els seus nens apadrinats, a més s’estableixen uns vincles molt macos. Felicitats!