WE LAUNCH OUT OUR NEW ENGLISH WEBSITE!

Aquest segon trimestre els nens i nenes de 5è hem encetat la nostra “English website”!

ENGLISH IS FUN SITE 5th A!

ENGLISH IS FUN SITE 5th B!

PICTURES

És un espai que té per objectiu compartir experiències i enriquir el nostre aprenentatge pel que fa a la llengua anglesa, de manera significativa, motivadora i fomentant l’autonomia. La idea principal és participar i aportar el màxim possible, sabent que això millorarà la comunicació entre tots nosaltres.

Com veureu, hi ha diverses seccions relacionades amb el que treballem però també es dona cabuda a la creativitat i la participació, tot  expressant allò que els interessa referent a l’anglès. En aquest espai virtual la comunicació es dona de manera escrita però  a partir d’aquí es treballa l’oralitat. L’única condició és: EVERYTHING IN ENGLISH PLEASE! La primera tasca era entrar-hi  per comprovar si hi podíem accedir i proposar alguna utilitat més, a banda de les que ja s’havien suggerit. Posteriorment, hem anat fent altres usos com el “review”, “songs”… Ara estem treballant d’altres com els “Challenges” i a poc a poc anirem participant en el més complicat i menys dirigit com és el “What do you want to say”?

Us expliquem breument en què consisteixen les parts que hem esmentat anteriorment: (Introduction) Presentació i objectius consensuats entre tots, (What do you want to say?)un espai per explicar/exposar/preguntar tot allò que vulguin sobre l’anglès per escrit o oralment (format vídeo o àudio) , (We review)continguts treballat a classe per repassar o posar-se al dia si no s’ha assistit a classe , (“Our country project“), on  hem penjat els vídeos del projecte dels països en grup per fer crítiques constructives i reflexionar sobre el nostre procés d’aprenentatge i “Challenges“, reptes sobre diferents països. Finalment, hem afegit “Games” and “Songs”, tenint en compte les aportacions dels/les alumnes.

Us convidem a que feu una ullada i veieu la implicació dels/les alumnes en aquest projecte que acabem d’engegar i on la col·laboració de tots i totes és indispensable per a tirar-lo endavant.

Nota: Heu d’accedir-hi des del vostre compte de l’escola (@lasseguidillas.com).

We hope you like our project! We keep working hard!

See you soon!

The students from the fifth grade!