EL GRAN RECAPTE. Treballem junts per Badia

Gràcies a la contribució de tota la comunitat educativa de l’Escola Las Seguidillas, hem pogut recaptar un gran nombre d’aliments per ajudar a la nostra localitat.

Sense vosaltres no hagués estat possible i, per aquest motiu, us volem agrair la vostra col·laboració i generositat davant l’elevada demanda d’aliments d’aquest any degut a la situació que estem vivint.

Amb aquest gran gest no només hem ajudat a moltes de les famílies de Badia, sinó també hem ensenyat als nostres fills i filles valors tan importants com la solidaritat i el treball en equip.

Tota l’escola hem treballat per un bé comú i per això us volem dir:

“MOLTES GRÀCIES A TOTS I TOTES PER LES VOSTRES APORTACIONS”