Tot anirà bé!!! Vídeo homenatge pels súper herois i heroïnes de l’escola!!

Estimats nens i nenes!

En primer lloc dir-vos que tots i totes les persones que treballem a l’escola estem molt orgullosos i orgulloses de vosaltres. Sabem perfectament com us agrada moure-us i còrrer i sabem que us esteu comportant com uns campions i campiones a casa tot i no poder sortir. Des de l’escola us hem volgut fer un petit homenatge, remarcant molt la idea de que estigueu tranquils, que no esteu sols, que això passarà i que tenim moltes ganes de veure-us i de fer-vos un miler d’abraçades!

La comunitat educativa de l’ Escola Las Seguidillas

1. susana

besosss

2. Ana

Nosaltres també us trobem a faltar! Ja queda un xic menys per tornar a la normalitat. Sou els millors!!
    Gràcies per aquest vídeo.
    Petons del Joel i la Nora

3. Elisabet

Rocío Alvarez de P3B se emociona al veros, esta deseando que llegue el día de que todo esto termine y volver a ver a sus profes y a sus compañeros, animo, ya queda menos ?.

Un abrazo grande.

4. Dunia

Moltes gràcies a tots i totes per treure un somriure als nostres petits en aquests dies tan dificils per a tots?, una ciber abraçada i fins aviat?

P.D Nosaltres també us trobem a faltar!!!!?

5. María José Cepero

Soc la mare de Manuel de P5B i d’Emma de P3B. Molt emotiu!!! Als peques els hi ha encantat veure’us a tots vosaltres
    Una abraçada molt forta!
    ???

6. Azahara

Álex e Iker os echan mucho de menos
    Esperemos que esto pase pronto.
    Un saludo para todos lo que habéis hecho posible este vídeo.
    GRACIAS!!!

7. Sandra

Soy la mamá de Cristian 1b que bonito el videos Cristian os echa mucho de menos, se pone muy contento cuando ve los videos que mandáis muchas gracias por lo que hacéis por los peques ????❤️❤️❤️

8. Rosa Maria

Holaaaaa somos la familia de Víctor Garcia 5A un video precioso!!!! Un abrazo de parte de Víctor para todos.

Esperamos que todos esteis bien!!!

Cuidaros mucho!

GRACIASSSSS!!

9. Manoli

Hola soy Manoli mamá de Iker sanfeliu enorabuena por el vídeo es muy bonito y solo.por ver la cara de Iker con la sonrisa y diciendo el nombre de todos a valido la pena de todo corazón gracias a todos .