Setmana del teatre 2017

Un altre any més els nostres alumnes de sisè han preparat, en una carrera a contrarellotge però amb molta il·lusió, una obra de teatre per representar a les altres escoles de Badia. Els alumnes de 6èA i 6èB han preparat “Rodatge al parc” i 6èC “Assassinat als Goya” totes dues de l’Adelaïda Frías, tot i que la segona amb algunes adaptacions, incloent canvis al títol. Us deixem una  mostra d’un dels grups.

1. Neus

Sou tots uns actors i actrius de primera categoria! Moltes gràcies a la profe Ana per la seva dedicació. Has aconseguit treure el millor de cadascun dels alumnes i ho han fet molt bé!