P3 HEM TRIAT UN NOM PER LA CLASSE!

Els alumnes de p3 han triat un nom per les seves classes.  El nom de la classe és un referent pels infants i serveix per identificar el grup en diverses situacions educatives i lúdiques.

Fa alguns anys, a la nostra escola el nom de les aules de P3 era fixe “peixos i tortugues” i es mantenia d’un curs per l’altre.  Des de l’any passat vam pensar que un cop passada l’adaptació ,els infants podien ser protagonistes i triar-lo ells de forma democràtica mitjançant votacions i interessos.   Aquest fet , a P3, pot  ajudar i afavorir el sentiment de pertinença al grup, a respectar les aportacions dels altres i a expressar l’opinió personal.

Finalment, els noms escollits han sigut:

P3A: Classe dels gossos i gosses

P3B: Classe del mar

A partir d’aquest noms iniciarem un petit projecte per aprofundir en els temes triats.  Si voleu portar informació sobre el tema a la classe, esteu convidats.  Gràcies!