L’ESCOLA ES VESTEIX DE COLORS (Pati d’infantil)

L’últim dia d’escola abans de les vacances de Setmana Santa… L’escola es va vestir de blanc, per tenyir-se de colors!

Per fer un punt final d’una setmana plena de vivències i treballs respecte al solstici de primavera… Vam portar un petit tastet de la Índia a la nostra estimada escola… I vam celebrar… UNA FESTA HOLI!

Què és una festa HOLI? Com hem dit, és una de les celebracions més importants i especials que es celebren a la Índia per celebrar la finalització de l’hivern i donar la benvinguda a la primavera i també simbolitza la celebració de la part positiva de la vida…

Com que en aquestes èpoques més que mai necessitem de poder nodrir-nos de la part positiva de la vida, la comunitat educativa i els infants van gaudir amb les nostres “bombolletes” de convivència a l’escola, aquesta preciosa celebració.

I per gaudir de la celebració de manera virtual us pengem un petit tastet fotogràfic del que es va viure a infantil i a tota l’escola!

PER VEURE LES FOTOS CLIQUEU AQUÍ