LES VACANCES DE SETMANA SANTA #joemquedoacasa

Benvolgudes famílies,

Arriben les vacances, aquesta vegada arriben sense massa ganes per ningú, ja que són unes vacances diferents, immerses dins el confinament.

Estavem acostumats/es a prendre les vacances com un premi, un premi merescut després de mesos de treball i activitat intensa, i de vegades fins i tot, podiem tenir un pla fabulós per aquells dies.

Ara no és així, ni de bon tros, però potser en algun sentit sí que hem de fer l’esforç de prendre-nos una mica així, dins els possibles.

Per la nostra salut mental aniria bé veure el parèntesi de la Setmana Santa amb un bri d’esperança, de veure com se’ns va apropant la possibilitat d’arribar a un altre lloc on ens sentirem més a gust, i mica en mica podrem anar tornant a gaudir d’aquelles petites quotidianitats que ens omplen la vida i ens satisfan.

Poden ser uns dies més tranquils, amb menys càrrega laboral pels adults, i els infants sense deures (gairebé), on busquem la pau mental en aquests dies i refugiar-nos en la nostra llar, deixant que el caliu faci la resta.

Si hi ha moments en que els nens i nenes s’avorreixen, podeu recórrer als recursos que hem anomenat tots aquests dies en el bloc de l’escola, a les propostes que trobareu de cara a Sant Jordi, i a la vostra intuïció de pares, que no pot fallar, ja que sou els qui més bé coneixeu els fills.

Sigui com sigui, això passarà, i el nostre desig és retrobar-nos aviat a l’escola, el lloc que ens va permetre conèixer-vos a vosaltres i als vostres fills i començar a teixir aquesta xarxa d’amistat, professió i empatia, de la que ara tant ens costa prescindir.

Fins que això no arribi, comptem amb l’afecte compartit que tots sabem.

Us desitgem de tot cor, que passeu uns dies tranquils, sens sobresalts de cap mena, fins que tornem  a la xarxa virtual, a partir del 15 d’abril.

Una abraçada molt gran per a totes les famílies i molts, molts petonets als vostres fills/es.