Jornades de la pau

Aquest any, per primera vegada a la nostra escola, els nens i nenes de cicle superior han preparat uns tallers envers la pau, per compartir amb la resta de l’escola.

Per poder-ho fer, van treballar el projecte de la pau al llarg de tot el primer trimestre. Van investigar, preparar i estudiar molts aspectes, tots diferents, amb un eix comú: la pau.

Després d’aquesta gran feina, estaven preparats per compartir aquests coneixements i vivències amb la resta de nens i nenes de l’escola.

Per poder dur a terme aquestes jornades, el cicle superior va organitzar 4 tallers i una exposició.

Els nens i nenes del cicle van participar no només com alumnes. Per uns dies, van fer de “profes” i es van  involucrar en tot el procés de preparació de les activitats, com el càlcul dels materials o la organització dels grups.

Al llarg de les jornades, tots els nenes i nenes de cicle superior van fer de guies a l’exposició i de mestres als tallers.

Aquí us deixem unes fotos que resumeixen tot el que hem viscut aquestes jornades.