Jocs Florals 2017

Com cada any des de ja fa ONZE, el teatre de la nostra escola s’ha vestit de gala per celebrar els Jocs Florals d’enguany on, un cop més, s’ha pogut veure el gran treball que fan mestres i alumnes per tal que les narracions presentades transmetin totes aquelles històries i idees que viuen al cap dels nostres alumnes. Històries de tot tipus, fantàstiques, realistes, plenes de personatges inversemblants i d’altres tant quotidians que podrien ser perfectament els nostres veïns o companys de taula.
Aquestes històries conviuen amb les mostres artístiques que van presentar els alumnes d’Educació Infantil i amb les “originalíssimes” endevinalles que van presentar els alumnes de Cicle Inicial, que van fer escalfar el cap als més petits.
Per nosaltres, l’Equip Directiu, és un honor veure a la cara dels guardonats la barreja de nervis, satisfacció i il·lusió quan recullen la seva rosa i el seu llibre, el qual no us enganyarem, triem amb molta il·lusió un cop tenim el nom dels alumnes guanyadors.
Amb tot això només ens resta donar-vos les gràcies tant a mestres com a alumnes per la vostra implicació.

L’Equip Directiu

Us afegim fotos del lliurament de premis de l’escola i de l’Ajuntament.

1. Ani Autor de l'article

D’aquest tipus de presentació no es poden extreure. La setmana vinent afegiré un enllaç com el que hi ha a les altres publicacions d’on si podràs extreure-les. Salutacions.

2. Ana

Però això com va? Es que veig que el meu fill (en Joel dels rinoceronts) ha pujat per rebre un llibre, però a casa no va arribar.
    El premi és simbòlic? Queda per a tota la clase?