II Jornades Educatives Badia del Vallès

Durant els dies 24 i 25 de gener van tenir lloc a l’auditori de Badia les II Jornades Educatives. En aquestes jornades els centres educatius de la població ( llars, escoles, instituts i escola d’adults) van exposar algunes de les experiències educatives més rellevants portades a terme en el seus centres. Aquestes intervencions van estar acompanyades d’exposicions de materials de les diferents  activitats en el vestíbul de l’entrada. Aquestes jornades van ser inaugurades pels parlaments del sots director del Serveis Territorials Fernando García, l’inspector Francisco Martín i l’alcaldessa Eva Menor.

Aquí teniu algunes instantànies.