Festa de Final de Curs 2017

Com cada any, l’Ampa de l’escola ha tornat a fer gaudir a tots els nens de l’escola en la ja tradicional Gimcana de final de curs. Els nens ho han passat d’allò més bé amb totes les proves, han gaudit molt de les activitats i inflables. GRÀCIES AMPA PER LA VOSTRA IMPLICACIÓ. I gràcies també a totes aquelles famílies que ho fan possible amb la seva aportació anual.

Fins l’any vinent!!!

1. Eva hidalgo 6è A

Hola soc l’Eva de 6è A. Nomes dir que la festa de final de curs va ser espectacular.Espero que el proxim any sigui igual, o millor encara.

I agrair a les mares de l’ampa son les millors.