Ens divertim amb…. Els invents!!!!

I avuí, últim dia de classe abans de les vacances de Pasqua, hem tornat a obrir amb molta il·lusió les portes de la nostra escola per gaudir amb les famílies d’una jornada ben especial!! Una jornada on pares i fills, néts i avis han tingut la possibilitat de treballar realitzant una activitats ben divertides i interessants que els mestres de l’escola han preparat amb molta dedicació, sense deixar de banda el tema del nostre Projecte Interdisciplinar d’enguany: Els Invents!!

Desitjant i esperant que ho hàgiu passat d’allò més bé us deixem un tastet de fotos!!

Fins aviat!

1. Manoli

Una diada fantàstica per a tots i totes. Poder fer activitats amb els pares, mares, avis o àvies és un luxe que no es pot tenir cada dia.
    Ara toca esperar a la del curs vinent!!
    Gràcies a tot el professorat per la implicació i preparació de l’activitat per a que tot sortís bé.

2. MARIA MONTERO BLAZQUEZ

Com a tutora de sisè A i, segurament de part de tots l’equip docent, vull agrair la col·laboració dels familiars que van venir en aquest dia tan especial.