Els petits de les llars ens visiten!!

El pas de la llar d’infants a “l’escola dels grans” suposa tot un repte per als més petits. Conscients de la importància que aquest canvi suposa tant pels infants com per les famílies, un any més, hem apostat per l’organització d’una jornada on els futurs alumnes de P3 han tingut l’oportunitat de passar una tarda a la nostra escola, envoltats de les seves famílies i educadores, tenint així l’oportunitat de familiaritzar-se amb l’espai. Per l’ocasió, les mestres d’EI han organitzat una sèrie de tallers i experiències on tant els infants de La Llavor com de La Mainada han pogut gaudir i experimentar en un ambient diferent a l’habitual, interactuant amb noves persones i passant-s’ho d’allò més bé.

Us deixem algunes imatges de l’experiència