Concert Nadal 2018

Avui s’ha celebrat com és tradició el concert de Nadal a l’església de la localitat. Aquest concert ha constat de dues parts. La primera a les 9h 30 min. on els protagonistes han estat els alumnes del parvulari i del cicle inicial. La segona a partir de les 11h on els alumnes que han participat han estat els de cicle mitjà i superior. Hem de dir que l’afluència de familiars del nostre alumnat ha estat nombrosa. Hem pogut gaudir, tots plegats d’un recital de cançons de Nadal, en diferents idiomes, i poemes variats que han alegrat el dia a tots els assistents desitjant a tothom unes Bones Festes de Nadal i una bona entrada d’Any Nou.

Us deixem unes quantes instantànies d’aquest matí. Gaudiu-ne!!!

FOTOGRAFIES