Castanyada i Halloween 2016

Com cada curs escolar el passat divendres, l’escola va celebrar la primera de les festes marcades al calendari. Els alumnes d’educació infantil i cicle inicial vam rebre a les castanyeres i els vam obsequiar amb uns balls de tardor que van ser molt divertits. La Maria i la Pepa ens van repartir les castanyes. Els alumnes de cicle mitjà i superior van celebrar la festa de Halloween, es van disfressar de personatges terrorífics i van fer unes petites representacions teatrals en anglès.

Cal felicitar als membres de l’AMPA del centre que un any més van construir un passatge del terror de pel·lícula i que va fer les delícies de grans i menuts.

Gràcies a tots els que feu possible aquesta celebració amb el vostre treball i dedicació.

1. Daniela altomonte

Hola sóc la Daniela de 5è A,
    ha estat molt chulo el tunel del terror, aquest any he passat de veritat por.
    Felicítats a les del AMPA per fer possible això.
    I molt bonics els nens petits des de la finestra es vellen
    felícitats també a vosaltres peques.
    Adeu

2. manoli

Felicitats a les mestres de música, les tutores i sobre tot als nens i nenes que han fet possible que les dansen i la festa de Castanyada hagin sortit molt bé.
    També vull agrair als membres de l’AMPA que han fet el túnel de Halloween i ha estat genial. Moltes hores de treball per a que els nens i nenes de l’escola passin per ell.
    Ara toca esperar a que la castanyera torni el curs vinent amb més castanyes.