Això s’acaba

Amb l’arribada dels últims dies de curs l’Ampa ens ha tornat a organitzar una gran gimcana on la diversió, l’aigua i els titelles s’han apoderat del nostre entorn … Després de tantes activitats purament escolars els nostres alumnes han tingut l’oportunitat de gaudir de coses ben diferents dins l’espai escolar, acompanyats dels seus amics de classe i els seus professors.
Gràcies Ampa per superar-vos un cop més!

1. María

La veritat és que els nens s’ho han passat d’allò més bé i nosaltres, els mestres, hem gaudit molt de veure com aprofitaven totes les activitats. Gràcies!

2. laura

Bona nit!
    Felicitats a l’AMPA de l’escola per organitzar, gestionar I aconseguir q el dia d’avui hagi estat un èxit.
    Crec q entre tots equip directiu, mares,pares, mestres, nens, … hem aconseguit q avui sigui un d’aquells dies que recordarem sempre.

3. mmaarca

Tan solo agradecer a cada miembro del cole el trato recibido durante estos 7 años, nos vamos muy tristes por tener que irnos , pero encantada por el apoyo recibido durante este ultimo año, me siento querida y valorada por muchos de vosotros y lo mismo pasa con mis hijos.

Gracias a mis mamis AMPA sin las cuales el camino hubiese sido muy cuesta arriba, gracias Susana,Eva;Vanessa Raquel,Mari y aunque hayas llegado casi al final gracias tambien Isa. Sois todas las supermamis del cole siempre preparando actividades y preocupándoos por cada uno de los niños del cole, gracias por haberme enseñado tantas cosas, os merecéis un sueldo ¡¡¡ jajajajaja

Gracias a todos de corazón.

Nos vemos pronto

M.Carmen Arrebola Camuñas