Activitat amb les llars d’infants

Aquest curs la nostra escola ha tingut una bona iniciativa, ha planificat unes sessions de tallers on hem barrejat alumnes d’educació infantil de 3 anys amb els alumnes de les llars d’infants, l’objectiu és que en un entorn diferent a l’habitual, els alumnes tinguin unes experiències  vivencials i enriquidores. Creiem que val la pena continuar amb aquesta iniciativa pels cursos vinents.

Deixem constància que l’activitat ha estat molt positiva i satisfactòria amb aquestes fotografies.

1. manoli

M’ha agradat molt aquesta activitat i animo a que es continuï fent cada curs escolar. Ens ho va passar d’allò més bé i la canalla va gaudir molt.