I si, ha arribat l’últim dia d’Enxaneta! Només tinc paraules d’agraïment per tots vosaltres, tant nens com famílies. Si faig una mirada enrere, del primer dia a l’últim un somriure se’m dispara, i és que he passat tants moments al vostre costat… M’ha encantat donar-vos la mà en aquest petit viatge, veure-us créixer, plorar, riure, enfadar-vos, estimar-vos, jugar i sobretot emocionar-vos. Papis i mamis, m’ha encantat compartir aquest temps educatiu amb els vostres fills i filles si, però també amb vosaltres! M’ha encantat veure-us indecisos els primers dies i estar tristos perquè s’acaba l’últim dia, m’ha encantat veure-us jugar amb els vostres fills, ajudar-los i guiar-los, riure amb ells i discutir-hi també, que el conflicte també forma part de les relacions i lo bonic és saber-los resoldre com ho feu. I sobretot us vull donar les gràcies per dipositar tota la confiança amb mi! He après molt de tots i de tot el que comporta aquest magnífic projecte, que m’ha ajudat a créixer tant personalment com professionalment. He intentat fer la feina tan bé com he pogut en cada moment i que tots poguéssim estar bé. Hem sento súper satisfeta amb el resultat i a tots vosaltres us dono les gràcies per haver-hi format part!
Ara, és el moment de seguir fent aquest treball a casa i seguir cuidant aquest temps i espai educatiu i familiar de qualitat que és només vostre!
Aquí podeu veure un petit resum del que va ser la festa final, on fins i tot els nens i nenes de guitarra, juntament amb la mestra, van venir a sorprendre’ns i a tocar-nos algunes cançons. I cal dir que són tot uns artistes, ens vau encantar!
I moltíssimes gràcies pel regal, m’encanta!!!! Només d’obrir la primera pàgina el somriure em torna a il·luminar la cara!
MOLT BON ESTIU A TOTS!!! QUE GAUDIU, JUGUEU I RIEU, PERÒ SOBRETOT… QUE SIGUEU MOLT FELIÇOS SEMPRE!!!
A reveure enxanetes!!!
Silvia Guix Calvete (mentora del projecte enxaneta)








