1920_CS PROJECTE CASTELL

El passat 13 de novembre, els alumnes de 5è i 6è, van fer la visita al castell de Montesquiu per tal d’engegar les activitats relacionades amb el Projecte Castell. La primer part va consisitir en la visualització de l’audiovisual “Temps d’història i misteris” que ens explicava la vida dels quatre personatges que han estat cabdals en l’evolució i construcció del castell.

La segona part es va desenvolupar en dos espais a l’aire lliure: els alumnes de 5è van fer la lectura del paisatge del Mirador del Castell i, els de 6è, van fer el mateix al Mirador de la Rovira. Arrel d’aquestes activitats, l’objectiu serà actualitzar els codis QR d’aquests miradors.

Donem les gràcies a la Mònica i al servei de guardes forestals per la seva implicació en aquest projecte.

Aquí podeu clicar per veure les imatges del dia.