Un Sant Jordi molt dolç

Avui, celebrem la diada de Sant Jordi a l’escola, i com no podia ser menys els enxanetes i les famílies també! Els Enxanetes ens hem convertit en concursants de “Masterchef”. L’activitat d’avui consistia en què cada família havia de crear un postre amb un seguit d’ingredients que tenien a la seva disposició. Cada família havia d’inventar un postre, posar-li un nom, realitzar la seva recepta (ingredients utilitzats i preparació) i preparar la seva presentació per fer-ne la posterior exposició i tastet per part de tots els participants.

Cuinar és un exercici molt complert i no només ajuda als infants a conèixer i aprendre aspectes de la vida quotidiana, sinó que té una infinitat de beneficis per l’aprenentatge dels infants. Es treballen aspectes matemàtics (mesures, proporcions, quantitats, comptar), aspectes lingüístics orals i escrits (llegir una recepta, explicar-la, entendre-la, escriure-la) geografia i història (entorn a l’origen i l’evolució de productes i receptes), com també a treballar les habilitats motrius primes i gruixudes, la higene i el treball en equip.

Per això, us animo a cuinar amb els vostres fills a casa, o deixar-los que us ajudin, ja que a més a més de compartir grans moments junts i enfortir els vostres llaços, estareu realitzant un treball conjunt d’aprenentatge molt potent!

Aquí, us presento els postres que cada un d’ells a realitzat, cada un d’ells únic, especial i diferent.Amb la seva improvisació, imaginació, cura i creativitat, així de bé els ha quedat! Això sense parlar de lo bons que estaven i lo bé que ens ho hem passat!

Som-hi!

 

????????????????

????????????????

????????????????

????????????????

????????????????

????????????????

????????????????

????????????????

????????????????

????????????????

????????????????

????????????????

????????????????

????????????????

????????????????

????????????????

????????????????

 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>