MATEMÀTIQUES A L’AULA

A l’aula treballem les matemàtiques d’una manera activa i participativa. Es potencia el pensament matemàtic i la reflexió davant l’aprenentatge. Ens ho passem molt bé!

Aquest curs escolar,  l’escola s’ha adherit al projecte matemàtic d’Innovamat.  Innovamat és una proposta per a les escoles que ofereix continguts i estratègies innovadores per ensenyar matemàtiques. A més a més compta amb una plataforma digital, el bmath i un conjunt de materials manipulables.

També dir-vos  que les matemàtiques  les treballen  en el pla de treball i en els diferents projectes que es duen a terme a l’aula, al llarg del trimestre. ,-))

Petit recull de fotos a l’hora de matemàtiques =  Àlbum de fotos 

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

XHTML: Trieu una d'aquestes etiquetes <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>