Inicial i Mitjà a Banyoles

El dilluns dia 7 de novembre els alumnes de cicle inicial i mitjà vam anar d’excursió a Banyoles.

Els de cicle inicial vam anar a l’escola de natura per treballar el cicle de l’aigua, l’estalvi d’aigua, la formació de l’estany,  la llegenda d’en Morgat…

Els de cicle mitjà vam anar al bosc de les estunes a treballar la vegetació mediterrània. També vam entrar a les estunes! Va ser molt divertit! Després, tot passejant vam a anar cap a l’estany a veure la vegetació de ribera i els animals que hi trobem.

Després de tant treballar, ens vam trobar per dinar i jugar junts al parc de la Draga.

banyoles