Castanyada 2016

El dia 28 d’octubre vam celebrar, com cada any, la castanyada a Saus.

De bon matí, petits i gran vam fer camí cap a la Saus. Vam ensopegar un dia preciós i vam poder gaudir d’un passeig ben agradable. Els alumnes de cicle superior van anar més de pressa per arribar abans i tenir temps de preparar els jocs pels més menuts.

Un cop a Saus,  vam esmorzar ja que després de la caminada se’ns va obrir la gana. Amb la panxa plena vam fer la foto oficial del curs 2016-17 i vam començar els jocs que havien preparat els més grans.

Després de jugar vam dinar els suculents menús que les famílies havien preparat: carmanyoles plenes d’espaguetis, croquetes, arròs, carn arrebossada…. Que bo que era tot!

I sabeu què vam menjar de postres? Les castanyes que havien preparat les mares i pares voluntaris, que ja des de bon matí intentaven atiar el foc.

Unes simpàtiques castanyeres i en Marrameu ens les van repartir.

Per concloure la diada vam cantar tots plegats algunes cançons tradicionals i vam tornar caminant cap a l’escola. Bé, només els de primària perquè els d’infantil els van venir a buscar amb el cotxe!

castanyada-2016