Projecte Compartit “La salut de l’aigua”

L’alumnat de 2n de cicle inicial durant aquest primer trimestre ha participat i elaborat el Producte Final del Projecte Compartit “La salut de l’aigua” tot desenvolupant la competència artística, lingüística i digital dins l’àmbit de Coneixement del Medi.

Després de fer cerca a la biblioteca sobre temes relacionats amb el projecte, vam elaborar un MURAL entre tots i totes on hi vam destacar el cicle de l’aigua, els estats de l’aigua i diferents accions que podem fer per a protegir el planeta. També hi havia notícies relacionades amb el Planeta Terra que ens van fer reflexionar, extretes del Setmanari el Tricicle, que llegim a l’escola.

El Producte Final ha consistit en plasmar una imatge en un puzzle, relacionada amb el tema del projecte. Després cadascú ha provat de composar el seu puzzle i també el dels altres. També hem elaborat un Memory entre tots i totes sobre el bon ús i mal ús de l’aigua. Ens ho hem passat molt bé i hem après moltíssim!

Si voleu veure les fotos, cliqueu aquí.