L’escola amb l’Apilo XII

Des de fa anys la nostra escola participa al programa de reciclatge APILO XII. Es tracta de recollir el màxim de piles i bateries dels aparells electrònics que tinguem a casa o que puguem aconseguir i tirar-les a la paperera expressa per a aquest projecte. A més, aquelles escoles que aconsegueixin reciclar més poden optar a premis, però al final, més que el premi, l’objectiu és aconseguir conscienciar de la importància i la necessitat de reciclar.

Dins d’aquest proejcte, ahir, l’alumnat de 5è va poder participar de l’experiència d’encendre una llum led amb el següent material: llimona, moneda de coure de 5 cèntims, cargols i cables amb pinces. El millor de tot és que ho vam aconseguir: amb dos o tres llimones aconseguíem fer llum. I és que la llimona feia de bateria (el líquid àcid actuava d’electròlit), i les monedes i els cargols feien d’electrode.

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *