EL MÓN DE LA FLORA

Avui l’alumnat de 4t hem fet l’activitat “El món de la flora”. És un projecte compartit amb el Camp d’Aprenentatge de Flix.

L’objectiu del projecte és descobrir aspectes relacionats amb la morfologia, reproducció i identificació de la flora dels espais naturals del nostre entorn, que l’alumnat visqui, conegui i senti els espais naturals propers i desperti la consciència de conservació i divulgació.

Hem iniciat l’activitat a la classe amb una exploració prèvia d’idees a través d’un Joc de preguntes de la plataforma Genially.

Després ens hem desplaçat a la zona del riu a l’Illa. Allí hem fet  l’experimentació a l’entorn natural. Amb grups cooperatius i a través de dinàmiques diverses, l’alumnat ha après aspectes relacionats amb la flora del bosc mediterrani i del bosc de ribera.

A la tarda, a l’escola, hem finalitzat l’activitat d’avui com a petits experts. Han fet un qüestionari final a través del Genially per poder observar què han après.

Ara ens quedarà elaborar entre tots un producte final del projecte.

Aquí teniu un recull de fotos de l’activitat.